Wednesday 15 June 2011

jangan kerana cinta yang tak bermakna, persahabatan boleh terputus.

kadang kita menghadapi satu dugaan di mana kita kene pilih salah satu antara cinta dan persahabatan. maaf, kebiasannya aku menulis melalui pemerhatian, melalui pendengaran, aku aplikasi kan deria deria yang aku miliki kepada keadaan sekeliling aku, jadi maaf lagi sekali sekiranya apa yang tertulis itu mungkin ada menyinggung mana mana pihak yang membaca.

tapi nampaknya aku nak mohon maaf lagi sekali, sebab aku agak kaku apabila nak mempersoalkan tentang cinta, almaklum, aku jiwanya tak lah jiwang mana, aku pon bukan sedang hangat bercinta, aku hanya melihat gelagat gelgat insan yang sedang bercinta..

so, kalau nak baca lanjut, sila klik situ

jangan kerana cinta yang tak bermakna, persahabatan boleh terputus. 


p/s aku first time tulis dekat blog ni, ehehehe, tett tett

- izbeta shyah - http://fenderofizbetalife.blogspot.com/

my blog

sudah baca thank you =)

4 orang berbicara:

@cik_ezati said... BALAS

woww...muahahah

Izbeta Shyah said... BALAS

cepat gile ayang aku ni komen, ahaha, tapeke aku buat entry macam tu.?

GR said... BALAS

entri 2 dalam 1 ni. hahaha >.<

Izbeta Shyah said... BALAS

ahahaha, GR actually, aku malas nak type, sebab aku dah type dekat blog aku, tu yang main linking je... ehehehe

copyright@SEGALA PENULISAN TERCATIT DI BLOG NIE HAK MILIK CINTA DAN MANUSIA